Huisstijl Qbuzz OV 2018

Huisstijl Qbuzz OV 2018

Informatiepanelen bij haltes

Medio 2018 is gestart met de ontwikkeling van de huisstijl voor reisinformatie- en marketinguitingen van Qbuzz in de concessie Drechtsteden, Molenlanden en Gorinchem.

Uitgangspunt was een optimale integratie van de productformules in combinatie met de stijlkleur van Qbuzz.

Doorkomsttabellen

De doorkomsttabellen zijn uitgevoerd in de desbetreffende lijnkleuren, maar volgen in de basis hetzelfde stramien.

Halteborden

Opmaak van de halteborden.

Actuele reisinformatie

Opmaak van de reisinformatieschermen in de voertuigen.

Overige (reis)informatie

Opmaak en realisatie van informatiedia’s die op de informatieschermen in de bus getoond kunnen worden.

Informatieboekjes

Opmaak en realisatie van busboekjes en andere informatiefolders.

Informatiepanelen op stations

Bij knooppunthaltes en op busstations hangen posters waar meer informatie op geplaatst kan worden, zoals een overzichtsplattegrond.

Voor wanneer meer info gewenst is, maar de ruimte beperkt, zijn kleine infoblokken ontwikkeld.

Informatiemiddelen

Opmaak van diverse middelen, zoals informatieposters, promo’s en informatiekaartjes.

Informatie bij verstoringen

Opmaak van diverse informatiemiddelen ingezet voorafgaand en tijdens verstoringen op het spoor.

Social media

Opmaak en realisatie van posts voor de social media-kanalen van Qbuzz.